HELLODESIGN.HU – design.derű.barátok.

Brand-driven Innovation – design, branding, innováció

Posted in Könyvek by sandramantra on 2011. február 11. péntek

Az AVA Academia kiadásában megjelent  ‘Brand-driven Innovation’ a desing, a branding és az innováció közötti kapcsolatot járja körül. Vitatkozik azzal az állítással, miszerint a branding csupán a reklámozás egy ága lenne, mivel sokkal inkább egy eszköz, aminek segítségével a szervezetek megfelelően fent tudják magukat tartani. A branding inspirálólag hat az újításokra akár termékekről vagy valamely szolgáltatásról legyen szó, értéket alkotva ezzel a szervezetek és a fogyasztók számára is. Mindezek hatására kialakul egy tartós viszony a brand és a vásárló között. A könyv bemutatja a különböző branding elméleteket, valamint mindezek viszonyát az innovációhoz.

A könyv megrendelhető a Hellodesign on-line design könyvesboltjából.

A szerzővel, Erik Roscam-Abbing-gel interjú olvasható az avabooks blogon.

Erik Roscam-Abbing

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: